تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

masoudfn Offline
#1 ارسال شده : 1393/12/24 04:55:41 ب.ظ
masoudfn

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است . شرکت آرل با بهره گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی- مهندسی دانش آموخته و آشنا به روشهای مدرن جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضاهایی متنوع و کارآمد در پروژه های تجاری، فرهنگی، مسکونی، صنعتی، اداری و ... ارائه دهد.

برخی از نمونه کارهای شرکت معماری آرل را مشاهده می کنید

دکوراسیون داخلی






برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت آرل مراجعه کنید

www.arel.ir
تبلیغات
neginazin Offline
#2 ارسال شده : 1395/04/22 12:27:19 ق.ظ
neginazin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: iran

تشکر جالب بود

طراحی ویلا
architectx Offline
#3 ارسال شده : 1396/04/23 03:54:28 ب.ظ
architectx

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

ممنون مطلب مفیدی بود
hamedrezaee Offline
#4 ارسال شده : 1396/06/28 06:30:41 ب.ظ
hamedrezaee

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

کناف

سقف کاذب اتاق خواب با کناف، ۳۰ نمونه

در این بخش و در ادامه معرفی نمونه های کناف، قصد داریم ۳۰ نمونه سقف اتاق خواب را مورد بررسی قرار دهیم که بصورت سقف کاذب هستند و با متریال کناف کار شده اند. یکی از مزایای استفاده از سقف کاذب این است که شما می توانید نورپردازی ویژه ای بر روی سقف بصورت نور مخفی داشته باشد.

علاوه بر این می توان با استفاده از کناف ، طرح های بسیار متنوعی را بر روی سقف اتاق خواب اجرا نمود. به عنوان مثال شما می توانید طرحی را از روی سقف شروع کنید و تا روی دیوار اتاق خواب و پشت سرویس خواب، ادامه دهید. همچنین می توانید طرح هایی مانند شکست را روی سقف اجرا از میان آن نور خاصی را عبور دهید. این طرح ها همگی قابلیت اجرا و پیاده سازی با متریال کناف را دارا هستند.

از طرف دیگر شما می توانید با ایجاد سقف کاذب با متریال کناف، آن را رنگ نموده و دکوراسیون خاصی برای اتاق ایجاد نمایید.































hamedrezaee Offline
#5 ارسال شده : 1396/06/28 06:34:19 ب.ظ
hamedrezaee

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

http://archline.ir/file/2017/09/natural-wood-armchair.jpg

طراحی داخلی منزل، استفاده از چوب طبیعی، طراحی مدرن

در ادامه بررسی نمونه های طراحی داخلی منزل مسکونی، در این بخش قصد داریم سری به آپارتمان بزنیم که در طراحی و اجرای آن، حجم زیادی از چوب استفاده شده است.

وقتی که در عصری زندگی می کنیم که طراحی صنعتی و استفاده از بتن در فضاهای داخلی بسیار محبوب است، شاید زیبایی، گرما و حس زندگانی چوب را فراموش کرده باشیم. به همین دلیل در این بخش به سراغ آپارتمان رفته ایم که ۱۰۰ مترمربع مساحت دارد و در شهر سن پترزبورگ روسیه واقع شده است.

معماری داخلی این آپارتمان توسط استدیو طراحی Kyde Architects صورت گرفته است. اگر به دنبال نمونه ای از طراحی یک آپارتمان ۱۰۰ متری هستید که در آن از مرتیال چوب در ابعاد وسیع استفاده شده باشد، مشاهده این پروژه می تواند بسیار مفید باشد. با خط معمار همراه باشید.




















deconik Offline
#6 ارسال شده : 1396/11/11 05:14:25 ب.ظ
deconik

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

نمونه کاراتون عالیه موفق و سربلند باشید
خوشحال میشم با هم همکاری داشته باشیم
meysamn Offline
#7 ارسال شده : 1398/02/17 07:53:58 ق.ظ
meysamn

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

سلام
شما میتونید انواع طرح های کناف دیوار را در سایت نوین ساخت مشاهده کنید
bakhhshif639 Offline
#8 ارسال شده : 1398/02/22 11:09:00 ق.ظ
bakhhshif639

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: tehran

طراحی دکوراسیون داخلی منزل 2018 برای خانه های شیک و لاکچری
با شروع سال 2018 همه چیز نو می شود و دکوراسیون داخلی منزل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان همراه با شروع سال جدید تغییراتی را ایجاد کنید. در ادامه این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل 2018 را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه تان قرار بگیرند.
طراحی داخلی منزل به معنای هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه در آوردن رنگ ها و وسایل منزل و … در قسمت های مختلف خانه به شکلی هنرمندانه است و علاوه بر این دیزاین داخلی منزل شامل ریزه کاری هایی است که اغلب دستخوش تغییرات نیز می شوند.
دکوراسیون داخلی منزل 2018 با انواع دیزاین های شیک و جذاب
برای طراحی دکوراسیون داخلی 2018 برای منازل مسکونی می توانید از سبک های دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کنید که انتخاب هر یک از این سبک دکوراسیون های داخلی به سلیقه شخصی شما و طرح و رنگ وسایل منزل تان بستگی دارد.دکوراسیون منزل مدرن 2018
دکوراسیون داخلی مدرن امروزه به یکی از پرطرفدارترین دیزاین های داخلی تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان دکوراسیونی ساده و در عین حال جدیدی داشته باشد بهتر است از دکوراسیون مدرن برای طراحی قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید.
دکوراسیون داخلی مدرن برای خانه ها با متراژ کوچک مناسب و ایده آل هستند و این طراحی داخلی باعث می شود تا فضای منزل بزرگ تر به نظر برسد و در صورت تمایل می توانید برای خانه ها با متراژ بزرگ نیز از این سبک دکوراسیون استفاده نمایید. توجه داشته باشید که بافت و طرح برای سبک های مدرن معمول است و در این دکوراسیون داخلی خبری از رنگ و طرح های مختلف نیست همچنین در سبک مدرن از تزیینات زیاد دوری می شود و این طراحی داخلی در عین سادگی شیک و جذاب است.
سنگ آنتیک
در طراحی دکوراسیون داخلی منزل 2018 مدرن از رنگ های خنثی و رنگ ها به صورت طبیعی استفاده می شود و تا حد امکان از رنگ های جیغ در این سبک دکوراسیون استفاده نمی شود همچنین در دیزاین داخلی منزل به سبک مدرن، هیچگاه به دنبال تقارن نباشید و سعی کنید با ایجاد تعادل در بین وسایل منزل و مبلمان و طرح ها و بافت هماهنگی های لازم را به وجود آورید.
سبک مدیترانه ای در دکوراسیون داخلی منزل
سبک مدیترانه ای یکی از سبک های معماری است که تداعی کننده ی از فضای باز علی الخصوص دریا و نور خورشید است؛ طراحان برای ایجاد این تداعی از رنگ های شاد و یا از نور و هوای فضای بیرون استفاده می کنند.
پرده زبرا
سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل
در سبک کلاسیک رنگ های ملایم و طرح و نقش ظریف بر روی سطوح، حرف اول را می زنند؛ اگر به مبلمان تا تزیینات این سبک توجه کنید با پیچ و خمی ظریف اشکال طراحی شده را می بینید.
دکوراسیون منزل به سبک مدرن
سبک مدرن از قرن 20 در معماری جای گرفت و تا امروز به طور چشمگیری خواهان دارد؛ ویژگی بارز آن استفاده ی حداقل از رنگ ها با احجام ساده و کشیده در فضا است.
سبک ساحلی در دکوراسیون منزل
در این سبک اغلب از عناصر ساحلی و رنگ های خنک استفاده می شود؛ سبک ساحلی یک گزینه ی خوب برای دکوراسیون فصل تابستان خواهد بود و دلیل آن ترکیب رنگ های آن است.
دکوراسیون به سبک معاصر
همانطور که مشخص است معاصر به زمان حال اشاره دارد؛ بنابراین سبک معاصر از هیچ قانونی پیروی نمی کند مگر مد های روز! پس قانون شکنی سبک ها را در آن ممکن است ببنید.
دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی
با صنعتی شدن زمانه، هنرمندان بیکار ننشسته اند و توانسته اند خلاقانه در تمامی هنرها به خصوص معماری بکار بگیرند صنعت را بکار بگیرند و به سبک صنعتی آن را بشناسند؛ در این سبک استفاده جسورانه از آهن آلات و صنعت در گوشه و کنار دکوراسیون به چشم می خورد، البته برخی افراد این سبک را با سبک هایتک یکی می دانند، که در اصل سبک هایتک تلفیق تکنولوژی پیشرفته با صنعت است.
سبک تلفیقی در دکوراسیون داخلی منزل
در سبک تلفیقی هر آنچه را که از سبک های دیگر پسندیده ای بکار بگیرید اما اصولی! تنها توجه اتون به انتخاب صحیح رنگ، بافت و جنس که زیاد از هم دور نباشد؛ علاوه بر آن ریتم و تکرار در این چیدمان دیده می شود.
دکوراسیون داخلی منزل به سبک انتقالی
در این سبک گویی گذر زمان را می بینید و از اِلمان های سنتی تا مدرن را به سبک و سیاق متفاوت درگوشه و کنار دکوراسیون خواهید دید. ممکن است این سبک را با سبک معاصر و تلفیقی یکی بدانید که می توان این دو سبک را زیر مجموعه ی سبک انتقالی دانست؛ اما تفاوت بارز آن در ایجاد تورازن و تعادل کامل تر بین دو سبک مدرن و سنتی است.
atizz193 Offline
#9 ارسال شده : 1398/06/27 08:36:12 ب.ظ
atizz193

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
بدون شک یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون داخلی منزل ، دیوار آشپزخانه است. آشپزخانه تنها جایی است که می توانید از تایل های مختلف در آن استفاده کنید و به آن زیبایی ببخشید. قبل از انتخاب متریال در نظر داشته باشید که قرار است کجا از آن استفاده کنید.

کاشی های براقی که روی دیوار آشپزخانه نصب می شوند با کاشی های کف تفاوت دارند. متریال کف باید بگونه ای باشد که بتوان روی آن راه رفت و مقاومت بیشتری داشته باشند در حالیکه برای کاشی دیوار آشپزخانه نیازی به توجه به این نکته نیست. در زیر نکاتی برای انتخاب انواع متریال برای تایل آشپزخانه مطرح کرده ایم:

tahaa Offline
#10 ارسال شده : 1399/08/05 03:49:58 ب.ظ
tahaa

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: iran

دکور بوم گردی ها میتونه مورد جالب و جذابی باشه باتوجه به این که برخی از این اماکن به حالت و معماری قدیمی و برخی برخی نیز باز به سبک معماری سنتی بازسازی شده اند.. رزرو بوم گردی اگر از پلتفرم مناسب رزرو شود میتونه تجربه سفری لذت بخش رو رقم بزند.
mostafaahmadi Offline
#11 ارسال شده : 1401/01/20 00:02:27 ق.ظ
mostafaahmadi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مرد
مکان: TEHRAN

ویلاها در سه نوع ویلا مدرن، کلاسیک و روستیک بنا بر سلیقه کارفرما صورت می‌پذیرد:

طراحی ویلا مدرن
طراحی ویلا مدرن نفی فرم ها و فضاسازی های سنتی و وابسته به فرهنگ و مکانی خاص میباشد، لذا این رویکرد کمترین بهره را از تزئینات غیرکارکردی می برد.

نماها و فضاهای داخلی مدرن، برآیند تداخل احجام و پیوستگی فضائی است .

استفاده وسیع از سطوح شیشه خور که سمبل تکنولوژی و پیشرفت است، در این سبک به خوبی مشهود است.

نمونه کارهای طراحی ویلا مدرن

ویلا مدرن
ادامه نمونه کارهای ویلا مدرن ما

ویژگی های ویلا مدرن
1- عملکردگرایی 2- حذف مفاهیم و فرم های تاریخی 3- ساده گرائی و حداقل تزئینات 4- انتزاع و تندیس گرائی 5- ترکیبات نامتقارن

6- پلان های باز و یکسره 7- استفاده از متریال بتن، شیشه و فولاد 8- پیوستگی فضائی بین داخل و خارج 9- تسلط رنگ های سفید، خاکی و خنثی

طراحی به سبک مدرن گرایشی است در حوزه طراحی‌های ویلا که بر مبنای معماری سبک مدرنیسم میباشد.

طراحی حجم، نقشه ویلا مدرن و همچنین نمای ویلا مدرن همگی در این رویکرد معماری صورت میپذیرد.

این سبک، امروزه با عنوان سبک جهانی شناخته میشود.

ویلاهای مدرن متعلق به مکان و زمان خاصی نیست بنابراین مورد توجه بسیاری از فعلان حوزه ساخت ویلا قرار دارد.

بدین رو در حوزه ساخت و طراحی ویلا و همچنین محوطه سازی ویلا دارای محبوبیت بسیار است.

ایده مدرن ویلا میتواند در غالب ویلا آپارتمان، ویلا یک طبقه یا ویلا مدرن دوبلکس بروز یابد.

طراحی ویلا کلاسیک
ویلا کلاسیک نوعی از ویلاها هستند که از المان‌ها و فرم‌های معماری کلاسیک مربوط به دوران رم و یونان باستان بهره می‌برد.

این سبک هنوز محبوب‌ترین سبک‌های معماری است.

طراحی ویلا کلاسیک به ویژه در ایران به صورت ساختمان‌هایی لوکس و مجلل با تزئینات بسیار، به عنوان نمادی از شکوه و تمول صورت می گیرد.

نمونه کارهای طراحی ویلا کلاسیک



ادامه نمونه کارهای ویلا کلاسیک ما

ویژگی‌های ویلای کلاسیک
با در نظر گرفتن اصول، المان‌ها و ترکیب‌بندی‌های شاخص سبک‌های کلاسیک معماری می‌توان ویژگی‌‌ها و المان‌های یک ویلای کلاسیک را به شرح ذیل خلاصه کرد:

1- تقارن، نظم هندسی و تناسب در فرم‌های پایه‌ای

2- مرز کالبدی شاخص بین فضاهای داخلی و خارجی

3- سقف‌های بلند

4- محدودیت ابعاد بازشوها

5- کلوناد

6- ستون و سنتوری

7- تزئینات و جزئیات در قالب حکاکی‌ها و یا نقش برجسته‌ها

8- سنگ‌های تراش خورده به عنوان اصلی‌ترین متریال

طراحی ویلا روستیک
طراحی ویلا روستیک با بهره گیری از عناصر و المان‌های طبیعی، سبک خانه سازی روستایی، زمخت و خشن را تداعی می کند.

ساخت ویلاها در نواحی غیرشهری و ییلاقی دارای پتانسیل ذاتی برای سبک روستیک است.

چرا که فلسفه وجودی این گونه ویلاها، ارتباط با طبیعت است و با ترفندهایی، طبیعت به درون فضاهای داخلی کشیده می‌شود.

نمونه کارهای طراحی ویلا روستیک



ادامه نمونه کارهای ویلا روستیک ما

با اتمام فضاسازی‌ها، سازه، متریال و المان‌های ویلای روستیک می‌توانند حالت کاملا طبیعی و خشن داشته باشند تا یک خانه ییلاقی روستایی عینا شبیه سازی شود.

از سوی دیگر با وجود نیازها و سلایق معاصر امرو، رویکرد روستیک می‌تواند با گرایش مدرن تلفیق شده و درجه نسبی از پیوند زندگی روستایی و شهری معاصر را نمایان کند.

ویژگی‌های ویلای روستیک
1- فرم و نمای ساده
2- فضای داخلی دنج
3- المانهای طبیعی در فضاها
4- متریال خام، طبیعی و بوم آورد مانند سنگ، آجر و چوب و همچنین فلز به صورت محدود و کارکرده
5- القای حالت روستایی و زمخت
6- ارتباط بین فضاهای داخلی و خارجی
7- فرم‌های کاربردی سمبل خانه ییلاقی مانند حجم شومینه سنگی در نما و تیرهای زمخت چوبی در سقف
8- وجود متریال و مبلمان با ظاهر سنگین، بدون ظرافت و کارکرده

ویرایش بوسیله کاربر 1401/02/05 11:01:00 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.747 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت